Kjøpsbetingelser

 

 

Fest i Box AS

Orgnr: 917379327

Returadresse: Stasjonsveien 57 0771 Oslo.

Kundeservice: kundeservice@festibox.no

 

Generelt:

Disse vilkårene skal sikre en trygg netthandel for begge parter:

Ved kjøp av våre produkter aksepterer du disse vilkårene. Vilkårene gjelder for privatpersoner over 18 år. (Mindreårige må ha foresattes godkjenning for kjøp i nettbutikken)

Bestilling:

Alle bestillinger betraktes som bindende. Vi vil sende deg en ordrebekreftelse pr e-post som inneholder all informasjon vi har registrert. Vi vil også holde deg oppdatert under behandlingsprosessen. Det er viktig at dere ved mottak av pakken ser at alt innhold samsvarer med ordrebekreftelsen.

Priser:

Våre priser er inklusive merverdiavgift og det vil være tydelig ut fra kvitteringen hva som er moms og eventuelle avgifter.

Frakt og kostnader:

Innland:

Posten/Bring/Postnord(Mypack): 89,- for  små pakker pr ordre under 1000.-

Posten/Bring/postnord(Mypack) 140,- For store pakker(Pakker som inneholder stor Pinjata) pr ordre under 1000.-

Hjemlevering i Oslo: 150.-

Hjemlevering i resten av landet: 199,-

Frifrakt for alle ordre over 1000.-

Når du handler for over 1000.- kroner trekkes automatisk fraktkostnadene fra, og vi leverer med posten/bring/mypack kostnadsfritt til deres mottaksted.

Pakker som inneholder ferskvarer* eller øvrige tjenester* må leveres på dør, og vil bli belastet leveringsgebyr kun dersom prisen ikke overstiger minimumskravet for fraktfri levering. * Dette kan kun leveres i Oslo.

Merk eventuelle avbestillingsregler under øvrige salgsbetingelser.

 

Utland:

Posten,Bring,Postnord – 110.- for små pakker, 324 kr for store pakker.

 

 

 

 

Betaling:

Hos oss kan du betale via Bankoverføring, Vipps eller Kredittkort (Visa, Mastercard og American Express) Betalingsløsningene oppfyller alle krav til sikkerhetsstandarder.

Vi har ingen mulighet til å se eller oppbevare deres kortinformasjon.

Kunden har selv ansvaret for å oppgi korrekt informasjon som navn, adresse og e-postadresse. Dersom faktura velges som betalingsløsning vil denne komme på e-post.

 

 

 

Levering

Vi har to valg for levering av våre produkter, via posten og hjemlevering:

Ved bruk av posten sine tjenester vil du normalt kunne hente pakken din på postkontoret eller nærmeste utleveringssted innen 2-5 dager fra vi har mottatt din bestilling.

Dersom pakken din inneholder mat eller tjenester som krever fysisk tilstedeværelse av Fest i Box sine ansatte eller eiendeler må dette leveres på dør, frakt tilkommer kun dersom totalprisen ikke overstiger minimumet for gratis levering.

Ved bestillinger som inneholder dette vil vi ta personlig kontakt for å avtale levering.

Dette kan kun leveres innen for Oslo.

Ved kjøp og utleie av tjenester som krever Fest i Box sine ansatte eller eiendelers  tilstedeværelse, gjør vi oppmerksom på at vi kan være fullbooket på ønsket leveringsdato, og at vi tar kontakt for å bekrefte deres bestilling.

 

Rabattkoder

Rabattkoder kan ikke kombineres. Man kan kun benytte seg av en rabattkode pr.handel.

Rabattkoden legges inn i handlekurven, og kan ikke legges til i etterkant.

Rabattkoder gjelder en gang pr kunde, om ikke annet er spesifisert under tilbudet.

Garanti og reklamasjon:

Dersom du opplever at deres varer inneholder feil eller mangler skal dette opplyses til oss innen rimelig tid til kundeservice@festibox.no eller ved å benytte deg av vårt kontaktskjema på våre nettsider www.festibox.no 

Du kan kreve retting av feilen, omlevering av nytt eller tilsvarende produkt eller at kjøpet heves. Fest i Box AS kan alltid kreve at kjøpet heves, fremfor feilretting eller relevering. Feilen må foreligge når du mottar produktene. Retten til reklamasjon kommer i tillegg til angreretten.

Vi garanterer 100% tilbakemelding på alle henvendelser.

Prisgaranti:

Vi har prisgaranti på pakkene Fun, Funnier og Funniest! Vi er så sikre på at det er hos oss du får mest for pengene. Derfor har vi gjort det slik at dersom du finner de samme bursdagsartiklene som er i pakkene ett annet sted til en lavere pris enn den totale pakkeprisen vår refunderer vi mellomlegget. Det eneste du trenger å gjøre er å sende en epost til kundeservice@festibox.no som dokumenterer prisen.

Les mer om prisgaranti

Deres angre-og returmuligheter:

Skulle du angre et kjøp melder du dette til via e-mail til kundeservice@festibox.no

slik at vi kan sende deg angrerettskjema og returskjema. Dere sender varen tilbake i komplett produktemballasje innen 14 dager fra dagen du mottar varene (angrefrist) Jf. Angrerettloven. Dette betinger at varen ikke er brukt, at originalemballasje og andre merker er intakt og at varen kan selges som ny.

Det er ønskelig at du oppgir årsak til retur på returskjemaet.

Fraktkostnader, og transportrisiko som tilkommer ved bruk av angreretten må kunden selv dekke.

Når vi har mottatt deres pakke i skadefri tilstand betaler vi tilbake beløpet innen 30 dager. Normalt via samme betalingsløsning som ble brukt under bestillingen. Har du betalt med vipps, trenger vi ditt kontonummer. 

Øvrige salgsbetingelser:

 

  • Avbestillingsregler:

Dersom du har bestillt en tjeneste fra oss som krever vår tilstedeværelse og ønsker å avbestille. Må avbestillingen være oss i hende innen 48 timer før avtalt tidspunkt.

Etter dette belastes kjøpet i sin helhet.

 

  • Uavhentede pakker.

Dersom du ikke henter pakken innen oppgitt hentefrist, vil pakken gå i retur til oss.

Vi forbeholder oss retten til å fakturere fraktkostnadene dette medfølger.

Force majeure

Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for oss å oppfylle våre forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer. Som Force Majeure egnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.

Sikkerhet og personvern:

Vi har forpliktet oss til å beskytte deres personvern og forsikrer deg om at all informasjon behandles på en sikker måte av oss som behandlingsansvarlig.

Vi selger ikke deres informasjon videre til en tredjepart.

De fleste tjenester på våre websider krever ingen informasjon om deg, og den informasjonen vi ber om er nødvendig for å kunne levere ønsket tjeneste.

 

Takk for at du valgte Festibox!